background

søndag 19. september 2010

En liten oppdatering

Jeg må bare bleklage få oppdateringer, men nå som skolen er i gang blir det liten tid til hobby. Men innimellom blir det jo tid til litt. Så her kommer noen bilder av mine siste kreasjoner ;o) De to øverste bildene er av et skuffekort. Jeg brukte en oppskrift jeg fant på www.kreativesider.no. Den rosa halsen er strikket i kidsilk garn, og oppskriften fant jeg på dropsdesign.no.
Bildet over er av en lavendelpose jeg sydde. Bildet har jeg skrevet ut på overføringsark i vanlig skriver, og deretter bare brukt strykejernet til å overføre bildet til stoffet. Stoffet er kjøpt på Panduro, det er halvlin stoff.

Ha en kreativ uke videre :)

4 kommentarer:

  1. Åååå, Elisabet!! Du er såå flink!! :)) Den halsen du har strikket der, den var vanvittig fin!!! En sånn en skulle jeg gjerne hatt :)) Har du oppskriften?? Sånn i tilfelle jeg skulle greie å somle meg til det før vinteren er ommme ;)) Hehe, klem Lene H.<3

    SvarSlett
  2. Du er kjempeflink :D

    SvarSlett
  3. Tusen Takk! ja, jeg fant oppskriften på halsen på dropsdesign, det var nr. 125 - 8. Men min ble ikke helt sånn som i oppskriften, for jeg kan ta min to ganger rundt halsen;) Det er bare å strikke i vei før vinteren kommer! <3

    SvarSlett
  4. Åååå, Elisabet, jeg bare dåner og dåner når jeg leser nedover!!! du er jo så kreativ å flink, men det viste jeg jo, men det er så gøy å lese bloggen din, liker hvordan du forteller, og blir så inspirert til å bli flinkere selv:) hehehe
    jeg er ikke så flink til å forklare ting... DEt var lekkert det kortet du lagde, det må vi gjøre på jobben snart:P så du kan vise meg:)

    SvarSlett