background

søndag 4. september 2011

Et par bilder

Her kommer et par bilder av ting som er laget for en stund siden. Lappeteppet er sydd av tilda-stoffer, med platevatt inni. Oppskriften på lappeteppet fant jeg i SY magasinet(tidligere het det Alt om håndarbeide). Da jeg sydde sammen for-delen og fremsiden med platevatten mellom, brukte jeg spraylim som jeg sprayet på platevatten for å holde delene sammen. Det var genialt, for da slapp jeg å bruke en hel haug med knappenåler for å unngå at stoffene skulle skli fra hverandre da jeg skulle sy. Langs kanten av lappeteppet sydde jeg inn lapper med bibelvers på. Jeg brukte noe som kalles Photofabric, det vil si et bomullsark som man bare kan putte i en vanlig skriver, og skrive ut motiv / tekst på, og deretter bruke som et vanlig stoff. (se mer her! )



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar