background

torsdag 15. juli 2010

Velkommen til min hobbyblogg

Hei og velkommen til min nye hobbyblogg!
I det siste har jeg blitt så inspirert av mange flotte hobbyblogger at jeg må starte å blogge litt selv. Planen er å legge ut ideer og prosjekter jeg holder på med, så kan du også bli inspirert, for det er så moro å lage ting! Og det trenger ikke å være vanskelig. Jeg blir veldig glad for kommentarer, tips og andre tilbakemeldinger på innleggene. Nedenfor har jeg lagt ved noen bilder av ting jeg har tenkt å vise hvordan man lager.. etter hvert. Det er ikke ideene det skorter på, det er nok heller tiden dessverre. Men det kommer.
Ha en kreativ dag videre!

2 kommentarer:

  1. Hei Elisabet :o)
    For en fantastisk flott blogg. Fine bilder og fine forklaringer :D
    Og for en vanvittig STILIG KAKE =D
    Klem <3

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så stilige ting du lage! :)
    Det såg spennande ut:)

    SvarSlett